Ki is vagyok?
Fodor János Attila vagyok, dobtanár, előadó, koordinocios tréner.
Testvéremmel Szanyi Jánossal együtt vezetjük Budapesten a nevünkkel fémjelzett dobiskolát,
ahol a nemzetközileg is elismert és alkalmazott sajat fejlesztésű Szanyi-Fodor féle doboktatási
módszerrel oktatunk dobolni kicsiket és nagyokat egyarant.
Jómagam, mint előadó bejartam a fél vilagot, felléptem Európa szinte összes országaban, és a Távol - Kelet számos országaban,
többek közt Japanban is, ahol fél évet töltöttem egy nemzetközi produkcióval. Ott tanultam ki a Japan pedagógiai módszertant,
amit a mai napig alkalmazok mind a dobtanításban, mind a terápias oktatásban.
Koncerteztem az ORF (Osztrak Televízió) Big band-jével, a Bianco zenekarral, résztvettem Jancsó Miklóssal a nemzetközileg is
sikeres "Chapter One" vilagzenei produkcióban, amit 2003-ban - a Duna Televízió koncertfilmje alapjan - a Kultúralis Minisztérium
a Nemzeti Örökség részéve valasztott 2003-ban.
Hogyan alakult ki a koordinációs terápia?
A több évtizedes dobtanári pályafutásom alatt észrevettem,hogy az általam kidolgozott négy végtagra épülő -eredetileg dobosoknak kifejlesztett- koordinációs gyakorlatok látványos tanulmányi , viselkedésbeli és kommunikációs fejlődést idéznek elő a hozzám járó fenti nehézségekkel küzdő gyerekeknél. Aztán elkezdtem ezzel a módszerrel következetesen tanítani .
Hogyan működik a koordinációs terápia?
A dobolásra Épülő Koordinációs Fejlesztő Terápia segítséget nyújt a fejlődésben autizmus,diszlexia,diszgráfia,figyelem koncentrációs és viselkedés zavar esetén. Több mint húsz éves tapasztalat és sok- egyéni sikert látva bátran kijelenthetjük,hogy a fenti zavarok esetén a Koordinációs fejlesztő terápia jelentős javulást ,fejlődést idéz elő az élet számos területén. A tapasztalatok azt mutatják,hogy a Koordinációs Fejlesztő Terápián rendszeresen résztvevők egy éven belül látványos tanulmányi , viselkedésbeli és kommunikációs előremenetelt produkálnak. Az évtizedek alatt több súlyosabb autizmus, tanulmányi és viselkedészavaros gyerek beilleszkedett a közösségekbe,a bukdácsolásból négyes-ötös tanulók lettek,volt aki egyetemi tanulmányokat folytatott,volt aki a civil családi életben lett sikeres.
A lehetőség mindenkié!